Direktlänk till inlägg 11 augusti 2013

TIPS!?

Av debbosi debbu - 11 augusti 2013 13:09

Hejsan Svejsan vi har ju precis öppnat denna blogg, så vi vill ha tips från er vad vi kan lägga ut på bloggen? Staffskvaller? Spelareskvaller? Eller kanske tycker ni vi ska börja med debbo noveller , kanske ni kmr med i novellerna vem vet? Men tipsa gärna oss vad vi ska skriva i denna blogg & glöm inte o titta varje dag på bloggen för alltid kmr det något nytt o intressant att läsa om!Skriv era tips i kommentarerna! Ha en trevlig söndag! Önskar Debbobloggen! PS. Jag skrev detta via mobilen :)#regn #tråkigt #augusti #svensksommar

 
 
Ingen bild

.

11 augusti 2013 16:00

Skriv om alla straffsen vad ni tycker om dom

debbosi debbu

11 augusti 2013 17:37

okejdå:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av debbosi debbu - 24 augusti 2013 18:13

Hejsan någon tyckte att vi skulle babbla upp hela stafflistan så jag gör de nog (stavfel kan komma med eftersom jag skriver detta via mobilen :). Nästa gång ville någon att vi skulle skriva lite om oss här på bloggen , fakta om oss D gör vi då:) ....

Av debbosi debbu - 15 augusti 2013 20:39

Hej hej alla bloggläsare det är NELLIE HÄÄÄÄR och jag medelar att jag visst hjälper till bara att idag hade jag fullt upp och jag kunde inte gå in på bloggplatsen eller debbo frö att hitta fakta:( VI BEHÖVER INTE FLER MEDLEMMAR NI GILLAR INLÄGGEN JAG...

Av debbosi debbu - 15 augusti 2013 12:30


Hejhej, jag var ute ganska mycket & trodde att den andra tjejen som jobbade i bloggen skulle skriva ett inlägg men det blev inte så. Nellie.B är inte så aktiv i bloggen så jag klarar inte av allt själv , märker ni så vi på bloggen söker fler medarbet...

Av debbosi debbu - 13 augusti 2013 22:08

Hejsan, förlåt oss HEMSKT mycket för att vi inte skrev ngt inlägg idag eller började med novellerna. Men jag hade fullt upp med annat irl, men endå så fick vi 10 unika följare idag. De är vi ganska stolta över fortfarande. Men imorgon LOVAR jag att s...

Av debbosi debbu - 12 augusti 2013 22:24


Hejsan, ni kan inte fatta hur glada vi på Debbobloggen är över att ha fått hela 35 följare, ni äger.   Jag börjar med Debbo novellerna imon hoppas jag. Jag kan avslöja en liten bit vad novellerna kommer att handla om. Det kommer att handla om att all...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards